2008年9月29日 星期一

2008 USI 壘球賽 - EMC冠軍個人感言

emc1
‧這是9/20預賽的照片

去年離職並去單車環島
讓我錯過了壘球賽
所以今年特別絞盡腦汁去想
要如何達成去年的生日願望
Excellent 一切照著我的劇本走

我們做到了做到了
ViVa!EMC 嘴砲十本刀隊 (雙手向上 雙腳懸在空中歡呼)

沒有這五場比賽
2008對我會是黯淡且無助的一年
它激勵了我

鹹酥雞是香雞排的分裂
而香雞排則是團結的鹹酥雞
團結的十幾本刀
竟奇蹟似的打敗以公司壘球社為主的"放開那個阿嬤隊"

故事到後來的發展是
阿嬤後來看到一萬八
就心甘情願的任我們帶走
並處心積慮的想參加我們的慶功宴

其實我知道
你們最想的是把強勢"魯蛋"與他們交換
來場史上最扯的 Big deal
哈哈

很喜歡與你們在酷熱太陽下流汗拚勝的感覺
最後我要說
跟大家一起挺進冠軍賽 所獲得的成就感
絕對不亞於單車環島!
感謝上帝 感謝隊友 感謝最棒的啦啦隊
有你們真好
:)
emc3
‧9/27冠軍後合照

沒有留言:

張貼留言

My favorite poem

How do you measure success? To laugh often, and much; to win the respect of intelligent people and the affection of children; to earn the appreciation of honest critics and endure the betrayal of false friends; to appreciate beauty; to find the best in others; to leave the world a bit better, whether by a healthy child, a redeemed social condition, or a job well done; to know even one other life has breathed because you lived this is to have succeeded.
Ralph Waldo Emerson(1830~1882)